17/07/08

As miñas prácticas

Durante este verán estou a facer as prácticas no Departamento de Desenvolvemento Local do Concello de Lugo, unhas prácticas que realizo a través do Consello Social da Universidade de Santiago de Compostela. Así que durante tres meses, dende xullo a setembro, poderedes atoparme neste Departamento, que se atopa na Casa Consistorial, situado na praza Maior. Aínda que en pouco tempo nos trasladaremos para o edificio do antigo cuartel de Garabolos, lugar no que está o Centro de Empresas e Innovación.

Nestas semanas que levo estou cos meus compañeiros, Isabel, Montse e Servando, que somos os que estamos no Departamento, e contando coas visitas por motivos de traballo dos compañeiros que están no CEI (Centro de Empresas e Innovación) e noutros programas de emprego. E tamén se pasa polo Departamento a Concelleira de Economía e Emprego, Sonia Méndez, que ten un despacho onde leva os temas de emprego.

E estou a aprender moitas cousas e sobre todo grazas aos compañeiros, que me atenden moi ben e fan posible que cada día das prácticas me sexa de moita utilidade para min. Por iso lles quero agradecer a atención que me prestan cada día con toda a súa amabilidade. Xa vos contarei a evolución da realización das miñas prácticas. E se queredes facerme unha visita xa sabedes onde podedes atoparme durante estes meses, que eu estarei encantado de atendervos.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Agradézoche que me deixes os teus comentarios, porque neste blog podes opinar libremente sobre o que ti queiras, mantendo sempre o respecto pola dignidade das persoas.