08/01/10

Un ano 10

Cando fai uns días que comezou o ano 2010, sigo escribindo neste blog dende fai dous anos con todas as forzas e a ilusión, como o primeiro día que o comecei. E quero comezar cunhas verbas de felicitación para todos e todas, desexándovos que pasedes un próspero 2010. Un ano no que agardo que se fagan realidade tódolos nosos mellores desexos para este novo ano.

E teño o presentimento de que este será un gran ano, un ano 10. Porque eu son positivo, pero especialmente porque creo que este novo ano nos traerá boas novas e importantes acontecementos, que nos axudarán a mellorar e ese é o meu desexo para o 2010.

Ademais tendo en conta o refrán que di "año de nieves, año de bienes", esta idea confírmase. Porque este é un ano de neves, como se pode ver na foto que vos poño neste post e que fixen esta mesma mañá en Tirimol no concello de Lugo. Polo que de cumprirse este refrán este será un ano de boas novas.

No 2010 celebramos acontecementos importantes, como o Ano da Muralla Romana de Lugo, co gallo do décimo aniversario da Declaración da Muralla de Lugo pola UNESCO como Patrimonio da Humanidade, ou a Presidencia Española da UE.

De seguro que neste novo ano que comezou fai uns días nos esperan moitos máis momentos que vivir. O 2010 acaba só de comezar e quédame moito que compartir con vos, polo que agardo que neste novo ano sigades visitando e participando no meu blog.

P.D.: Para que teñamos un bo ano e debido ao temporal que estamos a sufrir, dende o meu blog quero recordar que debemos de ter presentes as recomendacións das autoridades e ter moita precaución, para evitar situacións de perigo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Agradézoche que me deixes os teus comentarios, porque neste blog podes opinar libremente sobre o que ti queiras, mantendo sempre o respecto pola dignidade das persoas.