07/01/11

3 anos co blog e 150 posts

Hoxe fai tres anos que comecei a escribir no meu blog e este é xa o post número 150 que escribo neste espazo persoal, no que comparto con vos as miñas vivencias e as miñas opinións sobre distintos temas. Pretendendo que este espazo sexa unha fiestra aberta ao mundo, coa que poder compartir as miñas opinións sobre distintos temas e escoitar a opinión dos lectores.

Quero celebrar que xa levo 3 anos con este blog e escritos 150 comentarios, escribindo e publicando este post. E quero comezar cunhas verbas de felicitación para todos e todas, desexándovos que pasedes un próspero 2011 e recibide os meus mellores desexos para este novo ano.

Cando fai uns días que comezou o ano 2011, sigo escribindo neste blog dende fai tres anos con todas as forzas e a ilusión, como o primeiro día que o comecei. Dende aquel día moitas cousas pasaron, algunhas das cales fun compartindo con vos neste espazo.

No ano 2011 cúmprese o décimo aniversario do Ano Internacional do Voluntariado, motivo polo cal o Centro Europeo do Voluntariado declarou este ano como Ano Europeo do Voluntariado. O 2011 tamén foi declarado pola ONU como o Ano Internacional dos Bosques.

E teño o presentimento de que este será un gran ano, porque nos traerá boas novas e importantes acontecementos, que nos axudarán a mellorar e ese é o meu desexo para o 2011. De seguro que neste novo ano que comezou fai uns días me esperan moitos máis momentos que vivir. O 2011 acaba só de comezar e quédame moito máis que compartir con vos no meu blog.

1 comentario:

Agradézoche que me deixes os teus comentarios, porque neste blog podes opinar libremente sobre o que ti queiras, mantendo sempre o respecto pola dignidade das persoas.