29/05/08

Felicitación ao IES Leiras Pulpeiro


A continuación póño o comentario que fixen para a Revista Lerias do Leiras co gallo da celebración dos dez anos de funcionamento do IES Leiras Pulpeiro de Lugo:

Como ex-alumno deste instituto quero manifestar que foi unha honra poder estudar e pasar unha etapa da miña formación neste centro educativo, no que para min foi e sigue sendo como a miña casa. Ademais, ao meu parecer, conta cun dos mellores equipos de docentes de Lugo. Docentes que, ademais de traballar, teñen unha relación próxima cos seus alumnos, polo que lles estaremos sempre moi agradecidos. Porque nos meus recordos están moitos momentos que pasamos xuntos alumnos e profesores, como se foramos unha familia. E tamén me lembro de moitas das actividades que se realizaban e nas que teño participado.

E síntome orgulloso de poder dicir que estudei no IES Leiras Pulpeiro, algo que sempre lle dicía ás persoas que lle querían atribuír ao noso instituto unha mala fama que, dende logo, para nada se merecía. E que hoxe en día xa ninguén pon en cuestión que sexa un centro exemplar. E isto podemos velo nos resultados académicos dos alumnos e alumnas, no importante número de actividades que se realizan, na súa organización e funcionamento, etc.

Por todo isto e como este é un ano especial para o instituto, porque cumpre dez anos de funcionamento, quero felicitar a tódalas persoas que estamos relacionadas con este centro educativo, especialmente a tódalas persoas encargadas de que día a día poida abrir as súas portas e realice as funcións que lle ten encomendado a sociedade. E como digo sempre, eu se teño fillos gustaríame que viñeran a este instituto, do que gardo tan bos recordos.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Agradézoche que me deixes os teus comentarios, porque neste blog podes opinar libremente sobre o que ti queiras, mantendo sempre o respecto pola dignidade das persoas.